tisdag 4 september 2012

Mr Ågren

Har haft lite Ågren sen i lördags eftersom jag
1. Kom hem med fläskläpp.
2. Har en känsla av att jag förolämpade någon.
3. Jag var oroad att dessa två saker hängde ihop.

Detta redde snabbt ut sig på träningen idag då fröken Vit berättade att jag "minsann hade haft fläskläppen långt innan jag förolämpade någon"

Alltså:

1. Fått fläskläppen på lekskolan och inte berättat vart jag fått den från, men ingen var arg iaf.
2. Drygat mig som fan mot en kille på Burger King. Men det var ok då han tydligen förtjänat det.

Nu fick jag en känsla av att

1. Hängde ihop med en ölflaska som jag inbillar mig att jag förde för snabbt till munnen.
2. Killen började med att förolämpa min fina turkosa lurvtröja med öron. Just ordet isbjörn återkommer i huvudet.

Så nu kan jag sluta med Ågren tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar