måndag 31 augusti 2009

Examinatorproblem, igen.

Inget nytt på exjobbsfronten. Vi skickade ju in en rapport och han svarade typ "jag har fått den". Sen hände inget, inget, inget. Katten skickade ett mail förra måndagen, men vi fick inget svar. Sen skickade hon ett nytt neutralt mail i förrgår och får svar på en gång. Hurra, tänker man, svar på en lördag och så snabbt. Men neh. Det han säger är typ " jag har vart i finland på konferens som handlade om blablablabla. Jag har andra åtaganden den här veckan men jag kanske kan klämma in er nästa vecka. Jag har börjat läsa på rapporten".
VAFAN?? Har han vart i Finland sen vi skickade honom rapporten? I tre veckor? Varför sa han inget då när vi skickade in den? Och vårt exjobb är då tydligen inte särskilt viktigt åtagande? Och sen det sista hoppas jag verkligen, för han har till dagens dato vad jag vet ALDRIG läst hela rapporten. Bara bitar och sagt "allt är skit" typ. Wee...

Det roliga nu är då att jag är pank. Alltså, jag är satanspank. Verkligen riktigt jävla pank. Jag tror inte jag vart så här pank på... kan inte minnas. Jag har helt länsat sparkontot. Mamma fick betala mina räkningar och inget ljus i CSN tunneln så länge min examinator inte får in det här i Ladok då det just nu för CSN ser ut som om jag tagit 7,5hp sen i augusti förra året. Och utan sommarjobb blev det inga pengar över. Jag är så jävla trött på det här så jag vill bara grina.
I morgon tänkte jag och Katten leta upp studerandeombudsmannen på lekskolan. Det blir nog bra. Eller med min tur, inte bra som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar