lördag 30 mars 2024

Undansluppit en seriemördare?

 Åkte till mina föräldrar och av en slump råkade jag matcha med en person från en liten liten stad (?) en liten bit från föräldrarna redan innan jag satte mig på tåget. Det var ytterligare en sån där som jag redan innan visste att han skulle matcha om jag valde "ja" för hade sett "förhandsvisningen i chatten". Det blev en kort match.

Jag som är bäst på att initera samtal började:

" Måste ändå fråga två saker: Hur tänkte du när du bor i <liten håla>? Och är det inte lite seriemördarvarning på första bilden. (Nej jag vet inte hur man ska börja chatta med någon på ett vettigt sätt)"

Han svarade:

"Inte jag heller... funderar fortfarande på varför jag bor i <liten håla>."

Jag gjorde en snabb recension av simhallen och en frisör på torget som jag gått till förut. Sen sa jag att jag menade att jag undrade vad han tänkte när jag bodde 3h från honom och då avmatchade han? 

 Jag sa det till Katten och hon svarade

"Han kanske ska hitta någon som inte upptäcker att han är en seriemördare?" 

Och kanske är det så enkelt?

PS. Se maskerad bild för referens. (Försöker inte hänga ut personen utan enbart visa det utseende som fick mig att skriva min initiala kommentar, har dekorerat med en ai-genererad dinosaur och lite tulpaner och två streck. En mustach, ett hår som enligt Katten såg ut som när hon satte sin mormors peruk på bakochfram samt kombon skjortan och glasögonen som gav en distinkt 70-talseriemördarvibb.) och ja innan jag får skit ursäkta jag GILLAR kufar. DS.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar