söndag 12 maj 2013

Vart jag hade lagt den är fortfarande en gåta

Jag tror jag har hittat peppen igen. På tiden.

Tappade bort den i juni, sen försökte jag tvångshitta den under hösten men blev bara sjuk hela tiden. Sen åkte jag till Spanien över jul och tänkte att NU NUUUUU nu är jag pepp.

Så blev jag sjuk.

Och sjuk
och sjuk.


och sen tänkte jag att vafan, nu stannar jag hemma tills jag är riktigt riktigt frisk från snor. Och gjorde det.

Så på söndag kväll fick jag kräksjukan. Och efter det var det inte ens någon mening att försöka. Hela jag bara havererade. Och jobbet sög. Och suger. och jag bara åt och surade. Och surade. Och surade.

Men jag tror jag har hittat den igen. Jag tänker, det kanske är slut på eländet och nu är det saker som ska hända och inte av sig själv utan för att jag orkar göra saker. SÅ nu. Pepp. Igen.

Nu kör vi.

Har fastnat på Alina Devecerski - I kväll skiter jag i allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar